Good advise

Snacka med min goa vän Carlos nyss, hade en him,la rolig diskuss om hur man blir het eller "desirable" som han uttryckte det..  Han är så fruktansvärt rolig. jag bara skrattar konstant!
O det värsta är att han är en tokig liten player, tror jag....  Eller ska jag säga Latino Lover?
Det är väl ordet för det kan jag tro... hmm.. Man blir så glad inombords för han säger det man vill höra.  Vi är inte intresserade av varandra för fem öre, men ändå blir man helt nojjig...

"1. Smell nice. Not just of any expensive perfume, but something very sweet and feminine.
2. When you touch the man, dont make it obvious, but make sure to do it gently and seductively.
3. Sit close to them so that they can see you and smell you. That will make them want to taste you."


132928-2

Ganska bra råd va? Don't you think?

Ska nu se till o försöka följa dem bara då för o  få en viss person uppmärksammad på min existens!
Tror väl iofs att han lagt märke till mig, men men... Alltid skojj o göra bra intryck....haha...


Läge o glo på Från Koja till Slott nu kan jag tro, så man får lite normala stuff på hjärnan!   Kram påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback