Lördag....

....Erik den lille kommer ner, med Thomas-160 och nån mer vad han nu hette, Daniel ska ha fest.
Kan bli en hit, så länge vi inte beger oss till Flying Scotsman eller vad sjuttan det där stället hette.
Erik får ju sjukt mycket ragg där, lammköttsvarning?
Jag hade gärna vart lammkött, om personen i fråga nu vart söt snäll o trevlig.... Tsss...
Nej äckliga gubbar kan va, men det finns ju även heta varianter som är äldre än mig, tro det eller ej.
Han med kaffet är ju äldre än mig, o han är ju het... Point made! *flin*

Är för övrigt sjukt sugen på lite kaffe med choklad i,möjligt varm choklad med en chokladbit i... typ toffifee eller hur det nu stavas. "man har så kul med toffifeee". Eller hur?! Sämsta reklamen nånsin, funderar skarpt på att aldrig köpa det igen, OM det nu inte vart så gott o ha i varm choklad... Damnit!

Nej om man kanske ska ta sig i kragen o lägga sig i sängen o försöka få lite sömn i ögona inför morgondagen, måste ju kolla till min deg för 1500 pepparkakor, ja det inkluderar provsmaka den! Moahahaha... Ytterligare en Fördel med att jobba på dagis HELT klart!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det blir en hit!!!

är sjukt party sugen.

2006-11-28 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback