Rädd som tusan!

Tjio,
Hade lite Tisdagsplanering hos Mona idag, hehe, först kom vi dit, o hade lite house-touring... Kolla läget, hur hon bor o så, sedan satte vi oss till bords och åt lite olika matpajer, HIMLA goda allihop, o myste lite...
Sedan hade vi kaffe o fika o satt o pratade o hade himla trevligt. Så dök hennes söner opp, o gubben hennes... Alltid kul o få ett ansikte till namnet! Överlag så kan vi väl säga att det inte blev så mycket planerat som det borde blivit, men vi hade det himla trevligt.
En liten tur till Partille på kvällskvisten är väl aldrig fel....hmmm..
Nästa träff blir tydligen hos mig! Tur att Tina höll på att städa när jag kom hem.... MINDRE tur att jag höll på att skrämma livet ut stackarn, som tydligen inte hört att jag kom hem...hehe.. Jag trodde hon skulle få en hjärtattack alltså! Nästan lika bra "skrämsling" som när vi skrämde den stackars Jeff i källaren för många år sen.... DET var kul!

Det gick till såhär va och det var innan jag o Tina flyttade ner i källaren...; Vi har en källare i huset hemma hos mamma o pappa. Där finns det en torkstuga, en bastu med tillhörande "mysrum" utanför (mitt gamla rum), en gillestuga (tinas gamla rum), två förråd och ett pannrum. Leken gick till så att vi släckte alla lampor, och tro mig, då blev det bäcksvart. Sedan gömde vi oss,som vanlig kurragömma... Fast när det var kolsvart, är det lite svårare att finna den som gömt sig! Så för att leda "letaren" rätt, gav man ifrån sig små små ljud emellanåt... Och den stackars Jeff som kom till oss för att vi var hans stödfamilj, han hade det nog lite jobbigt hermma.... Han tyckte vi det var himla kul o skrämma när han kom för att leta efter oss.... Oh GUD vad lättskrämd han var... Så tro fan att man tog i lite extra när han letade...hehe.. Han stod säkert o skrek i flera minuter efter att vi skrämt honom... O små o elaka som vi var (är!) så gjorde vi det gång på gång!

Shit happens, fast these days är det inte så mnga som gömmer sig i vår lägenhet, förutom jag ibland då, uppenbarligen!

Ha en go natt, vi hörs senare, Tina den fan ska skriva nån ansökan nu,
Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback