Sjukt sugen!

Känner du ibland att du blir sådär toksugen på nått o inte riktigt kan komma på vad det är?
Det blir jag iallafall... O Tina hon är ju nästan värre.. idag iaf, så bakade vi (eller det var la jag som bakade, men hon åt =P ) chokladkolakakor.... Himmla smarrigt måste jag erkänna..
Dom är sådär helt lagom sega o knapriga, my god jag blir frälst ibland alltså.
För det mesta blir jag sugen på nått salt, det är väl för att jag försöker sluta med salt.
Och tänker man på maten vi får på jobbet ibland så håller jag väl på o sluta med alla smaker, för det smakar verkligen INGENTING! Vi häller citronpeppar på allt. Jag tror vår kock glömt att det ska innehålla lite kryddor också bland de andra ingredienserna... *suck*
Jag har god lust att gå ut i köket o laga mat själv. Det kan ju bara bli bättre...hehe...
Har förövrigt bokat bowling på fredag (igen!!!) Kanske kan komma iväg denna gången?

Skulle dratt ut med Linda i lördags, hände tydligen mycket spännande där som jag missade, damn!
Nästa gång..! Om 2 veckor...
Undra vad jag skall göra på lördag? Hmm... Kan vara läge för bio?!

På onsdag, snackade vi om att ta en movienight iaf... hoppas det sker hos M, för ja orkar o vill inte ta mig nån annanstans typ frölunda... Tar ju en hel evighet o lite till!

Venga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback