ALLT på en gång!

Hallå hallå hallå...
På siståne har jag knappt haft tid att tänka alltså..
En ren slump att jag hann ringa Farfar på fölsedan igår!
Helt galet!
Vi hade full rulle från ja hela dan med den där jäkla festen alltså!
Först var jag ju sen då... Ja vad var det i måndags egentligen? Det kan man ju fråga, fick ju inte somna i tid iallafall. Det är då en sak som är säker, o så försov jag mig tills det att vi skulle träffas, skulle vart där 11 men stressa som en toka o kom dit typ halv.. Mindre uppskattat.. Drog iväg o handla mat! 5 pers i en affär o samsas om vad som skall inhandlas?! hmmm intressant projekt kan ju meddelas!
O så göra iordning lokalen o trixa med sladdar, o hoppa opp o ner på avenyn o köpa allt vi glömt första gången vi handlade.. o koppla ihop stereon, o tjöta med ffs som härja runt o haft inbrott, o jag vet inte allt..
O sedan göra oss iordning för själva festen o träna inför våra roller..
o hej o hå.... Det var en pers! Men summan av kardemumman var att det var svinkul! O alla kom med!! Wiu! Kom la hem runt halv 3 inatt..., fy fasen, somna vet jag inte när jag gjorde, men det var la därefter.. o upp igen vid halv 8 o på föreläsning... hann bara vara med på halva vilket grämer mig för den var sjukt bra! Den bästa hittils alltså! Galet!
Sedan skulle vi upp till Studs o städa det sista! Sedan tillbaka till skolan o planera projektarbetet! o på handledning med Basgruppen, o sedan hem..... ÄNTLIGEN!
Men kommer då på at jag måste förbi Josefin o plocka opp lite böcker... hmm hmm hmmm... okej, traskar då opp till henne o stannar o softar en stund o sedan ner till vagnen igen.. O nu äntligen hemma!
För att om en ja halvtimme bli oppplockad av far min för att gå på Mormors 70-års kalas!
Vet inte riktigt när vi kommer komma hem därifrån.
Men jag kan ju tillägga att jag kommer somna som en sten inatt, och den som väcker mig är jag inte nådig emot!
Jag har gått på kaffe o redbull sedan kl 21.00 igår! Jag är speedad och helt slut! Sjukt kombo, men hjärnan går på helvarv medan kroppen sover ungefär..
och jag får inte sova!
Sedan har jag en jäkla bok som ska va utläst till på fredag som jag inte hunnit med o läsa ännu!

Hej och hallå!
Det är sjukt mycket jobbigare att läsa än o jobba kan jag ju tala om.... När man slutar jobbet är man ialalfalla ledig!
Sedan att det har olika fördelar med skola eller jobb, det är en annan femma jag inte diskuterar nu.

Så har jag också skickat iväg ett par cv:n får se om de blir ngt av med det.

Jag är trött!
Ge mig en säng och jag älskar dig för alltid!
Zzzzz....

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det är lungt Anna, hade nog inte passat som telefoncp ändå ^^

Well, give me your number and I will give you a call! ;P

Postat av: Anna!

Haha, ödets ironi... jag har fått ett jobberbjudande.... Gissa vart!!! *asg*

2007-04-25 @ 21:30:14
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Apelsinen

Vad vill du ha för typ av jobb?

2007-04-26 @ 21:49:07
URL: http://apfelsine.blogg.se
Postat av: Anna!

Ja gärna nåt där jag kan vara social o träffa folk... Vad som helst nästan... café, affär, reception.. u know..

2007-04-26 @ 22:17:37
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback