Ännu en lista -Uppdaterad efter ett par missar, oops...

Jag har:
(x) snott den här listan från en annan profil -Vad annars, orka komma på den själv?
(x) varit full - Ooooh jaaaa
( ) fått sparken
(x) bott utomlands - I miss it.
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) kört ifrån polisen
(x) ljugit om min ålder - Jag råkade säga att jag var 3 år äldre så han bara var 1 år äldre än mig, sedan visade det sig att han sagt att han var 3 år yngre.... Oooops =P
(x) hånglat med en främling - Ehm, who hasn't?
(x) gått på en blind-date - Never again
(x) ljugit för en kompis
( x) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(x) haft ?one night stand?
( ) avfyrat ett vapen
( ) medlem i 10.000 m klubben
(x) tappat brickan inne på McDonalds - Mer pinsamma saker har hänt!
(x) haft sex utomhus
(x) sagt jag älskar dig
( ) använt ett falskt id
( ) opererat mig
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en jordbävning
(x) sovit under stjärnorna - Däckat på en strand... fniss, go sollbränna!
(x) kört av vägen - Har ju inte körkort så... =)
(x) ifrågasatt mitt hjärta - Mitt huvud och hjärta håller väl inte alltid sams...
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) varit förlovad - Kommer du ihåg det Robert?
(x) sprungit fram och kramat en främling
(x) spenderat hutlöst mycket pengar på shopping - Everytime!
( ) har barn
(x) stannat uppe hela natten
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät - Jag gråter alltid när jag skrattar riktigt ordentligt.
(x) fuskat på ett prov
(x) liftat - Hade visst glömt de där gångerna i Spanien.... Ehm... *vissel vissel*
(x) dansat på ett bord
(x) kört för fort - Jag har ju inget körkort så (fortfarande!!!).....Hehe...
(x) varit alldeles för snäll - Not anymore
( ) fjällvandrat
(x) badat naken - Helst! är lite blyg dock
( ) druckit 14 glas vatten på raken
( ) rakat av en kompis håret när han/hon sov
(x ) gillar kaffe
(x) är uppe sent på nätterna - Vad är natten till för? Sova eller kalasa? Hallå hur många fester hålls på dagen?
(x) tränar
( ) åker rollerblades
( ) funnit meningen med livet
(x) pluggar
(x) säger "liksom" i nästan varenda mening
( ) har körkort
(x) gjort något olagligt
(x) varit på spa
( ) vaxar benen
( ) är tatuerad
( ) ormfobi
(x) hånglat med nån av samma kön - Shit happens, what can I say? Såg la fel? =P
(x) kört ner i ett dike - Du vet varför =)
( ) ätit groda
( ) blivit hundbiten
(x) åkt tåg
(x) bilat i Tyskland
(x) varit på kryssning
( ) snott en mobiltelefon
(x) busringt
( ) kan rida
(x) haft tequila-race - Alltid med Erik!
(x) varit utomlands
(x) varit på festival
(x) hittat en 500-lapp på gatan - I en snödriva faktiskt! röta!
(x) knäckt en CD-skiva
(x) sett en kändis
(x) varit på konsert
(x) haft gylfen öppen i allmänhet
(x) hatat någon
(x) digitalkamera
( ) varit i Globen - Men jag bodde där i krokarna ett tag?! Och var i entrén =P
( ) tagit sömntabletter
( ) vegetarian
(x) blå ögon
(x) sagt något dumt & sedan ångrat det
( ) prenumererat på Slitz
(x) haft vattenkoppor
(x) simmat i Atlanten
(x) sett ett brott begås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback