En förbannad dator, en söt tant och en

Så sjukt irriterad, för det första har min dator vart väldigt dumpå siståne.
När jag startade den, eller rättare sagt när Jasmine startade häromdan stod det ngt om någon felkod, och datorn ville inte logga in. lagom irriterande faktiskt! Så vi installera om den, och allt funkade om man enbart tog reparation. Det höll en dag ungefär. Sedan när man startade den kom en blå ruta;  hej din dator har ett problem. Har det aldrig hänt förr? bra starta om den då... OM det hänt förr får du ringa en vän!  Normalt?!
Nej inte särskilt faktiskt.. Så jag installerade om hela C för jag orkade inte med skiten mera.
Okejj så nu sitter jag här o skall installera alla de där små irriterande sakerna jag alltid glömmer typ Java o Gordian Knot o shit... himla störande. För jag gjorde det för kanske 2 veckor sen med....
Ibland blir jag arg!


För övrigt så mötte jag en väldigt trevlig liten dam på Rebergsplatsen idag... hon bodde visst på Ånäsgatan... Himla trevligt område =) Vi satt o tjöta en stund om ditten o datten o allt möjligt och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att adoptera henne som pratmormor... Hon verkade vilja ha lite sällskap dessutom.. Hon gav ju ändå ut adressen.. hmm... Ska jag göra veckans goda gärning tro? Fast hon kanske tror jag är ett psyko om jag dyker upp på hennes doorstep.. Hehe.. inte riktigt det som var planen kanske.
Såna där små söta damer kan göra en hel dag!!

Föresten igen, vi har hittat perfekta grejjen till festen den 24e, hihihihi, Kommer bli en hit!
Hoppas folk minns det bara! *Asg*

Nu ska jag ut o hoppa i solen igen. Himla trist o va inne!
Puss på't!
Ska ska bli en sån där happy nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback