En ovanligt spännande berättelse....

Jag har faktiskt gjiort ngt jag inte borde.
Alla säger: Nooooo, don't!!
Anna säger; Men jag vill ju...
Vem lyssnar man på?
Jag vet inte, jag lyssnar på mig själv.
Det är kanske lite dumt.
Men jag vet en rolig Kiwi som tycker jag gör rätt... Hahaha

På tal om ngt sjukt ehm eller inte, men iallafall, igår hade vi ett samtal om att man kan göra chips i ugnen.
Tro att jag var tvungen att prova då!
Fast jag är lite vimsig, så jag glömde av dom..
Så alla blev bruna!
Men å andra sidan är de dem jag o Tina gillar mest, så det gjorde kanske inte så himla mycket.
Jag som tillome va nyttig o köpte morötter igår.
Så fick jag den här puckade idéen?!!
Morrhoppa!
Hmm En liten diskret reminder om att jag inte gör fel kanske?
Robbie Williams sjunger nämligen, No regrets now.. They don't work.. eller hur den låten går..
Så jag kanske gör en bra sak ändå?


Ääääh, tänk inte så mycket, man blir snurrig!
Tänk snöööö. tänk vitt, o myyyys... Mmmmm Livet är för kort för att tänkas bort.
Alla vet utan människorna, livet är inte till för att stressas igenom o springas bort på löpband.
Livet är till för att njuta av! Tänk på det din stressade nutidsmänniska!
Är du stressad, lägg dig då ner o sov en stund.
Måste du bara ut o springa.
Men gör det då, men då får du unna dig ngt du vill efteråt... Och det är inte att springa en gång till.
Även om du kanske väger 800 kg okidoki?

Jag ska faktiskt träna en runda idag...Men sen ska jag unna mig lite sol... Så man blir söt som en prickig korv..
Jag har nämligen den tendensen att bli sjukt fräknig, in case u didn't know!
Fast inte normalt fräknig som alla andra... Nejjjjjdå, den som fick uppdraget att måla ut alla fräknar hade nog fått i sig lite väl många öl eller ngt när det var dags för mig!
Jag har en slags galax på ryggen... Ett stråk på magen lite snett mot naveln sådär.. Nåt på axeln... Och i nästan hela ansiktet, fast mest på våren eller somrarna...  Fast de där galaxerna sitter kvar jämt.... Just det jag har ngt på låret med... Men det får du inte se =)

Ehm, vad konstigt detta utvecklade sig till världens mest intressanta inlägg =P
Fniss

För övrigt, jag måste skriva lite om Karl Melin!
Han googlar sig själv o finner mig.
Det tyckte jag var lustigt=)

Ha en god dag nu ditt troll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback