I miss back in the days....

Alltså världens bästa sång måste ju vara Bohemian Rhapsody med Queen!
Helt galet bra alltså!
Jag måste bara tacka Christopher för att du uppmärksammade mig på detta underverk för många år sedan på min egna skiva till råga på allt! Det har ju blivit en klassiker i vissa kretsar... E&E är la inte lika förtjusta som Jag o Lo, men shit happens.. Alla kan inte älska allt!
Ååååh jag har kommit in i en retrofas!
Jag lyssnar på massa gamla klassiker; Breathe, Hot hot hot, Kung Fu Fighting, Don't stop me now osv osv.. Helt galet!
Hittade även alla dom där Råsa Resa och Barfota i Indien... Dom är ju helt sjuka!!
I miss back in the days!
Alla våra prepartys, de va ju så klockrena, så oss! Och nu bor ingen i samma stad som någon annan...
Elin i Malmö, Erika i Uppsala, Sara i Djungeln och jag är kvar här... No es tán divertído chicas...
Nu kommer iofs Lo hem snart, Elin va hemma i helgen o Erika kommer idag!!! Wowiii!
Så flicka med 08-dialekten ska jag lära tala svenska idag =P Och vi ska förhoppningsvis shaka lite ass på dansgolvet med..


Btw tidernas bästa soundtrack är ; Tipsy according to..
Så är det, vill du ha skivan! Let me know

Nu ska jag smörja in mig och göra mig lite söt sen ska jag plugga! Sug på den!

Kommentarer
Postat av: Apelsinen

Ja, det är en grymt bra låt! :)

Postat av: Anonym

Håller med - super bra låt :)

2007-04-06 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback