Jag har en liten misstanke...

Jag har en misstanke.
Jag tror bestämt att de som bodde i vår lägenhet innan oss är onormalt långa!
Toalettspegeln ovanför handfatet är ju svårt o flytta, det är ju så gott som inmurat.
Men den som satt mittemot var också väldigt hög alltså.
När jag stod helt normalt såg jag knappt från munnen o upp alltså?! Men jag såg himla mycket av taket å andra sidan!
Och min andra misstanke grundar sig på att när jag sitter på toaletten så når jag inte ner med fötterna!
Och jag är inte så himla kort ändå!
Men där sitter jag o dinglar med benen... Haha..
Jag känner mig inte alls som en liten flicka när jag är där..
Galet!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Så sjuukt ironiskt, du hatade ju telefonförsäljare :P
Kommer du tacka ja då? haha!

Och du, det jag sökte till var faktiskt i göteborg, så säg inte att företaget du fick det från heter nåt med Avant, för då! ;P

Postat av: Anna!

Hehe, well jag tackade faktiskt nej... Dumt o svika sig själv?!
Företaget låg faktiskt inte heller i Gbg, utan i Spanien Fuengirola.. Jag vill inte bo där, Málaga hade kanske övertygat mig annorlunda.. Men Nu är det inte så..=)
Drar kanske till Málaga iallafalla =)

2007-04-29 @ 22:06:13
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback