Massa funderingar o inget vett!

Så fattar jag inte riktigt den här statistiken... Den nedre är hur många olika personer som vart på bloggen idag va? Och den övre hur många sammanlagt som vart där?
Okej so far, so good.. Men då undrar jag. Om någon var där igår... Syns han då på den övre statistiken eftersom han redan vart på bloggen en gång... eller Räknas det som "två" nya besök så bägge plupparna hoppar opp ett snäpp? Jamen häromdan, så var det kanske runtt 40 på den blå linjen (det var den undre va?!) och mer än 90 på den övre!!?? Så någon hade alltså gått in o funderar på om jag skrivit nåt viktigt en jäkla massa gånger den dan!!! Wiu! Mmm... Du ser, det är some heavy shit jag gå o tänker på alltså... Men du vet ändå inte rikrigt hur min hjärna är möblerad.

Ungefär i stil med om man KAN borsta tänderna och sedan dricka kolsyrat vatten? Det är ju vatten, och om det är utan smak, borde det ju gå bra?! No?
Fick höra att det inte gör det dock, men ingen riktigt bra förklaring varför... Så jag går fortfarande o tänker på det.

En annan sak som stör mig, jag har en "vän" jag är totalt övertygad om att han är bög. Det går ju inte annars, allt tyder på det och det är så det bara är så... Så försöker han hitta på undanflykter, och nu har han skaffat en flickvän.. as if! Jag tror det är en råtta begraven!

En annan sak jag klurar på är varför det alltid är någon som trampar en på tårna när man har
högklackade skor som är öppna vid tårna. har jag vanliga högklackade skor, då är det ingen jävel som trampar på mig, eller om jag har vanliga låga... men i högklackade dras dom bara till mig! Crazy!

När vi ändå är inne på ämnet crazy, har man pojkvän är det alltid massa som flirtar med en, o förklarar hur mycket dom tycker om en osv osv.. Men när man inte har det, det är ju DÅ de borde, eller? Jag menar, har man pojkvän hur stor är chansen att man svarar; Ja men okejj, jag gör slut med honom nu då o blir tillsammans med dig?!
Har det ens hänt?! Nejdu, Logik är en krånglig sak som jag fruktar gått förlorad i världen. Finns ingenting som funkar som det ska längre. Allt är bara upp o ner! Bottennappet var ju ändå när du somnade i örat på mig! Din buse!

Kommentarer
Postat av: Tapio

Förklaringen till det med kolsyrat vatten är jättelätt...inget illa ment ^^ det är det att vattnet är just kolSYRAT syran e den som skadar emaljen. inte "smekämnet". sedan så e ju läsk dåligt av två skäl: ena att det innehåller socker som indirekt orsakar syreattacker o det andra är själva kolsyran. Så dricker du saft så är det sockret, kolsyrat vatten så är det kolsyran o läsk så e det båda...
^^

2007-05-19 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback