Så det kan gå..

Flickorna sitter vid ett bord och pratar...
Pojke 1 kommer och sätter sig brevid flicka 1 och petar henne försiktigt på axeln;
Känner jag dig?!
Nej, svarar flickan, det tror jag inte...
Men känner du X då? frågar pojken.
Ja, det är min kusin!? Hur visste du det? svarar flickan förvånat.
Alla presenterar sig och sitter och pratar en stund alla 3, när plötsligt pojke 2 kommer och sätter sig brevid flicka 2 och frågar;
Hej, känner jag er eller...?
Pojke 1 svarar irriterat; Vet du inte vilka du känner eller? Du vet väl själv om du känner dom eller ej?! Jag känner dom nu iallafall... Det gör föresten du med, dom känner X...
Aha, svarar pojke 2 ler brett o bjuder på sin drink...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah

2007-04-14 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback