Snabb resumé

Well,
vad ska jag säga?! Hade ju planerat en lugn hemmakväl o ÄNTLIGEN sätta upp alla tavlor, för ja, jag har äntligen målat om, var ett tag sen nu men men... De förbaskade tavlorna o korten o texterna o shit ja ni vet hur mitt rum brukar se ut =) Totalt kaos o totalt jag! Jag är ju ofta förknippat med kaos! Men vad händer då med denna plan? Jo ja i Tina softade som så många gånger förr o drog till uteserveringen på Bryggeriet o softade... Så kom en stoooor pojk o satte sig brevid mig.. Han kände visst min kusin! Hej hå! Så visade det sig att vi träffats en gång på Diamond dogs o tjötat en liten stund o han kännt igen mig... Lite kul ändå =)
Almost Famous!

Sedan kom fröken Fredrik o alla andra så satt vi o tjöta med dom.. o så försökte jag på skäggis o dansa salsa, men han kom in på bugg hela tiden.... jag är bättre på salsa än bugg.. o han är bättre på bugg än salsa.. så dansen gick la sådär! men men, det var han som fick skit inte jag.. fniss!=)

Så var den fredagen den 13e överstökad! jag menar med det horoskopet jag fick.....; "Detta kan bli en dyster dag! Har du tidigare haft så mycket tur att all otur nu kommer på en gång? Det sägs att kärleken kommer och går men att vänskap består. Idag frågar du dig om det verkligen är sant då en vän uppför sig mycket illa mot dig, du känner dig lite ensam."
Döden alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback