Under uppbyggnad.. jag är inte klar än.. bara trött

Aight...
Idag har jag haft mig en dag som nyktert full och allmänt knäpp. Jag ber om ursäkt Erik, jag är inte alltid såhär.
Så har jag fått en maska på mina byxor! Fult! Vilken tur att jag är så kort att det var på insidan! Frågan jag ställer mig genast är ju då; Vad har jag haft för vasst innanför byxlinningen vid foten som gjort denna maska?! Okej att det blev lite blött igår va, men nån kniv hade jag nog minnts?! Det tycker jag nog, så väck var jag inte.
Det var sjukt kul igår måste jag meddela.. Och jag var himla nöjd med håret! Körde lite samma tema som på nyår, mest pga lathet jag orkade inte riktigt. men det var en hit må jag säga! Anna; 12 points! Missödet som jag ser det då ligger väl snarare i att min nagel sprack. Du vet fick en spricka där på kanten in mot mitten av nageln fast inte på det vita.. Det är väl skitsaksamma... utan det var på det ROSA, och det gjorde baskemej ont! Det spruta blooooood.... Scary... Riktig splatterfilm! och jag var huvudperson.. Helt galet!
"Jag är handikappad, please help meee..."
In case jag inte sa det, jag är knäpp idag. Jag har fått en flipp! "Im gonna go go gooo, theres no stop in meee!!"
Åååh så himla bra låt alltså!
Är på helt knasigt bra humör... Vaknade och var nog inte direkt nykter kanske... Illa! Men det var himla kul, jag var dock knäpp, och visste om det, men kunde inte stoppa mig.. Vilket kanske va mindre najs.. Blä för sånt.
Och så låter jag som ett barn, kanske är ett barn. Och min tröja luktar skumt... typ parfym som inte är min?! what?! Kanske är det hårsprayen, för jag prövade en annan... Men jag tycker inte det luktar hårspray.
Kanske är Tinafina som lånat min top tro?! I dont know!

Usch, jag har vart knäpp hela dagen! Illa illa.... Sedan tänkte jag nej nu får det vara nog med kalasande o så satte jag mig i soffan o softade.. Efter en timme dyker Tina opp med massa pack i släptåg o skulle ha förfest!!! Vart är kärleken i det?! Så ska man vara social igen?! Trevcligt med folk iofs, men inte när de är fulla o dryga o inte jag.... Då är det jäkla b får jag säga...

Men nu har de gått, så nu ska jag sova..
Jag kommer bli fröken tråkig, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Ugly betty !

Vad fan är detta anna?! Vad är meningen?

2007-04-05 @ 23:28:35
Postat av: Annapanna!

Haha, what?? Och vem är du då, Miss Betty???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback