What a feeling....

Skrev en lite ond "dikt" idag...
Kom då på att jag skrivit ngt som påminner om motsatsen.
Well, här är bägge två.:

Dina mörka ögon får mig att smälta..
jag ser dom inte, men jag vet att dom finns där
Ditt mörka hår glider mellan mina fingar.
jag ser det inte, men jag känner att det är där.
Din solbrända kropp så tätt intill mig
jag ser inte heller den, men jag din varma hud emot mn.
Dina händer, så mjuka och nyfikna över min kropp.
Dom utforskar mig som om dom aldrig känt på mig förut.
Jag ser ingenting av dig, förutom ditt leende.
Det ser jag.
Ditt leende som lyser upp den mörka natten.
jag kryper tätt intill och njuter.
Jag njuter av känslan av att du är min.
Bara min!!


Du rör vid mig och jag ryser.
Du ser på mig och jag mår illa
Dina händer på min kropp är en mardröm
Att se dig i min närhet, är en fasa
Dina sneda tänder är allt jag ser
Ditt hesa skratt är allt jag hör
Din andedräkt är allt jag känner
Du är fruktansvärd
Du förstår inte min motvilja
Du tycker om mig
Men jag blir illamående av dig
Du är allt jag inte tycker om
Du gör allt jag inte tycker om
Du ser på mig och ler
Du tror jag tycker om dig med
Du har fel
Du är den person jag aldrig mer vill träffa
Älskling, det är slut!


Du får själv lista ut vilken som är den happy one =) Katchinga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback