Bakis

Oh fy fasen asså,
Så jääääkla bakis!
Har nog gjirt sönder min "mellanrumsknapp" och "deleteknapp" på mobilen skumt... i dunno.. Men skumt!
fy attans asså
hade ifos väldigt kul igår..
men damn vad jag betalar för det idag!!!
"Hej, jag heter Anna och är sååå bakis!"
Vi skulle in på Nivå igår.
kommer faktiskt inte ihåg!
Men josefin kom inte in?!!
What?!
Hon kommer alltid in.
Jag kom in.
Men inte josefin?!
Ehm ok,
fått en puck i huvudet på siståne?
No?
Usch!
Träffadeett puckor,
han va ganska trevlig..
Vi drog till Bärsobar en sväng..
Sen betalade han min taxi hem.
Kunde nog behövas iofs =)
Usch usch usch.
Anna är bakis.
Riktigt bakis.
Ge mig en kebapizza npgon??!!
pöss

Kommentarer
Postat av: Träsk

Hah, noob. Jag blir inte bakis. Fast jag hade skitkul igår. Snodde min kompis säng också. Fast han erbjöd den i ett svagt ögonblick och då får han skylla sig själv. xD Hemma igen efter 32 timmar. Tip top. Tjing.

2007-08-05 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback