Förvirrat!

Jag funderar på en sak.
När blir ett ex ledigt egentligen.
Jag menar, det kommer ju inte bli någonting mellan mig och mitt ex igen.
Men när blir han ledig, för mig, om du förstår vad jag menar.
När tycker jag det är okej att andra stöter på honom.
Eller han stöter på andra?
Jag menar, vissa är ju speciella, that's for life!
Dom kommer det ju aldrig att vara okej för någon att ta.
Jobbigt.
Särskilt när jag är så "mine"-ig.
Äh jag vet inte vad jag pratar om.
Jag bara snurrar.
Skall nog äta lite.
ciao

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Det är fantastiskt att vara efterlängtad! Tack!
Jag tror att det tar en evighet och lite till, sen får någon annan tafsa på ens ex!

Postat av: Anna*

Men eller hur, det kanske alltid är lite känsligt? Men jag menar, vissa blir ju tillsammans med sin kompis ex. Men blir det aldrig okej då???

2007-08-25 @ 16:46:42
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback