Is this what you want?

Okej,
jag vet...
Jag har fått klagomål på min blogg...
Fan va illa!!
Jag skriver för sällan tydligen.
Och jag skriver för internt.
Det är tydligen inte så uppskattat att jag skriver den här bloggen för mig o dem som känner mig och kanske eventuellt skulle intressera sig för att läsa om vad vi gjort på siståne...hehe
Ibland blir det så!

Men faktiskt.
Om du nu verkligen vill veta allt, precis allt om vad jag gjort, så kan jag börja skriva en ny blogg.
Men då inte på den här sidan, eller så gör jag det...
Och då inte med ngt namn jag kan tänkas gå under, eller så gör jag det...
Jag kommer ju inte skriva på samma sätt, utan ordentligt så du inte vet det är jag...
Och i vilket fall, jag kommer ju inte länka till den ngnstans =)
Typiskt va?!

Well, ok, om du nu verkligen vill det så kan jag la börja med det då..

Kommentarer
Postat av: Träsk

Vem klagar??? :C Skriv på som du brukar, jag är utomstående och jag läser den! Okej var kanske inte världens bästa komplingan om bloggen men tanken som räknas osv. :D Keep it up som man säger på usanska.

2007-08-14 @ 22:09:02
Postat av: Anna*

Men eller hur, Orka klaga på andra om man inte bloggar själv då... *sucka*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback