Lite virr o tankar samt ett förslag

Mina ögon kan tindra
Mina läppar kan le
Men sorgen inom mig
den kan ingen se

Jag har vart ärlig. Har berättat hemligheter för en person jag inte känner. Hemligheter ytterst få känner till. Hemligheter som jag aldrig talat om för någon av mina närmaste vänner. Skumt va? Och dessa säger jag till en främling. I do not even know if I can trust it to be safe there. Läskigt. Hela magen pirrar. Sedan saknar jag dig! Du gör fel, förstår du inte? Sedan har jag gjort något dumt. Något riktigt dumt. Min själ värker. Har gjort ett löfte till mig själv nu dessutom. Ge mig kraft att hålla det. Anna är en söt men viljesvag person. Viljesvag när det gäller saker jag vill göra, men inte borde. Jag kan stå emot allt utan frestelser! Mitt förslag är att vi rymmer. Do it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback