Planering planering!

Hoho....??
Är det någon här??
Jag ser ingen.. snyft!!

Jag har iallafallav art o handlat inför kvällens nollningsplanering! Kommer lätt bli smaskens alltså.
Vi ska äta grillade chilipotatisar, laxspett o så lite såser, typ hummus, guacamole, tzatsiki kanske.. O lite ciabatta... Och så ska Fannylajnen fixa drickat, och Josefin den söta skall fixa efterrätten.. Lär bli mumsigt! Sedan kanske Sara tittat förbi om vi har lite tur med. Kan bli bra detta!! Hoppas vi får planerat allt vi ska bara, typ "What happens between the scheduled nollning?" Kan bli bra kan bli bra.... Köpte dessutom hårfärg. jag har ju inget hår som det ser ut idag. Så jag tänkte måla på lite... =P eller ngt... Om du har riktig tur så kanske jag tillomed lägger opp en before and after-shot! Vad tror du om det?! Kan det bli en hit månne?!

Raggade för övrigt opp Johnny som är kompis med Per som var tillsammans med Elin, så nu ska han med till sjöslaget! Kommer bli smaskigt detta sjöslag! Helt sanslöst knäppa människor samlade på samma båt?! Hoppas vi inte sjunker! Okej alla; INGEN drar ut proppen innan jag skaffat flytväst!? Okajjj???

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback