Planering planering!

Oooh, dagens och damens plan för idag lyder som följer.
1. Hoppa in i duschen.
2. Ta på mitt "ansikte".
3. Springa/Cykla/Bege mig bort till affärn o köpa socker, mjölk, margarin och ev mjöl.
Vad kan nu tillredas av dessa föremål? Paj? Muffins? Ja det är spännande att klura va?
Anyhow, jag är så dålig på att hålla hemligheter från dig, det vet du ju.
Jag och Max skall baka bullar. MUMSIGT va??
Kan bli gott, om vi nu inte skulle råka ut för något fuffens!
Bullar och vitt vin funkar det? Neeeeeeichh!
Jag menar ju mjölk... Åh jag är störd!
Jajaja, nu är det väl dags att ta itu med planen för dagen!
Men tröttast är jag!
Uscha!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Max

Tackar för bullarna och dagen! Ät inte upp alla på en gång =)

2007-08-30 @ 20:57:02
Postat av: Lilla Spöket

Gud, bullar! I mängder! Med iskall mjölk! Blev det så gott som jag kan tänka mig?

Postat av: Anna*

Jag lovar Max... ska ju spara några till dig så du blir hyper=)

2007-09-04 @ 12:34:18
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Anna*

Lätt!! Smaskens, fast sedan fick vi en sockerchock... damnit!!

2007-09-04 @ 12:34:53
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback