Short and sweet!

Denna veckan börjar bra.
Hitills har allt gått som planerat!
En hit so far!
Sedan på torsdag kommer Axel och Oskar hit.
Det var ju inte igår.
Inte ens i år.
Inte ens, eller jo, 2000-talet var det.
Men det var knappt! =P
Dom ska på Way out west med moi, och lite annat löst folk som vi plockar opp på vägen.
Kan bli riktigt sweet.
Har nog även överatalat den söte att han ska med också.
Åtminståne kanske lite.
Jag är inte så bra på att övertala längre.
Jag har förlorat mycket av min manipulativa sida.
Damnit.
Det som var så käckt när folk alltid gjorde som jag ville.
Hehe, blev lite irritated för några veckor sen.
Inte arg, men trött och irriterad.
Vår tredje vän i sällskapet säger då snabbt;
De där ögonen känner jag igen! Reta inte henne nu!!
Bra eller dåligt?
I dont know!
Men kul att ögonen ändrades så tydligt ändå =)
För övrigt, så snodde jag min mors cykel igår.
Hon har kanske 30 meter till jobbet.
Cyklar aldrig.
Hmm, varför ska hon då ha en cykel.
Så jag nämnde i förbifarten att jag tänkt köpa en.
Då säger hon att jag kan få hennes,
eftersom hon aldrig använder den ändå.
Himla sweet!
Ibland blir jag glad!
Så idag var jag ute o cyklade.
Tog mig ner till kyrkogården faktiskt, och la mig o sola..
Makabert I know...
Men det var mååååånga som gjorde det.
Och så låg jag ju inte heller på ngn grav.
Det var ju bara vanligt gräs.
Okej, det kanske låg någon där någon gång.
Vad vet jag.
Jag har inte levt för alltid och haft koll på precis allt jämt.
Jag tänker sisomså.
Finns det böcker med fakta i,
Då behöver jag ju inte lära mig det utantill utan kan slå upp det om jag behöver den informationen.
Punkt.
Yes nu är jag klar.
Ut o sola.
Jag ska bli pepparkaka!
Puss på!


Just det, jag tror Elin har något emot mig.
Hon har blitt himla skum.
I do not like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback