This is me now

Namn: Anna
Född: 1984
Ålder: 23
Stjärntecken: Fisk
Civilstatus: Singel
Livsmotto: You can get it if you really want it
Sysselsättning: Läser till lärare på Göteborgs universitet
Största intresse: Resa, shoppa, umgås med gosiga människor och dansa nattetid
Gillar: Allt som underhåller mig, vilket innebär det mesta
Lyssnar på: Bra skit! Många av banden på Way Out West, trallvänlig pop på radion, dansvänlig musik på klubben, soft musik när jag pluggar, lovesongs när jag skall vakna... Allt som är bra!
Dricker: Vatten, kaffe, drinkar och öl
Best shot: Tequila, eller Lemon drops
Favoritöl: EPS (eller vad heter den?? =P)
Äter: Helst äter jag Farfars mat, eller pappas, traditionellt svensk mat.
Last: Festar lite för ofta. Dags för paus
Sagt om mig: Ojojoj, "mörkhårig med snygg rumpa... kanske tillome Sveriges snyggaste heterobröst o ett par koögon oxå!" Det sa mitt ex till mig igår angående hur hans drömtjej skulle vara, och tog citat om mig.... Hihi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback