Äh en till.... Orka!

Har du pojkvän/flickvän? O Anna bara ler, vad är hemligheten Anna?
Är du kär? Det pirrar i mig när jag ser någon.
Hur tidigt stiger du upp? För tidigt??
Vem/vilka vet mest om dig? Hmm, Micke??
Gillar du att slåss? Borde jag det?
Vad ska du göra ikväll? Hm, ska äta paj kl 17!
Har du utländska föräldrar? Ja ish...
Var har du ont? Lite i vänstra ringtån.
Är du bra på att måla? Är bäst på allt!
Vem kramade du senast? Josefin, min lilla älskling!
Vad längtar du till? kl 17??? =)
Vad heter dina husdjur? Har e syster??? hehe
Har du körkort? Nope
Favoritgodis? Gillar inte godis.... Jag är konstig jag vet!
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska!
Sparare eller slösare? Slösare.
Har du några homosexuella vänner? Räknas det om man misstänker?
Bio eller promenad? Svår fråga ju. Bio på vintern o promenad på sommaren tror jag.
Är du kittlig? Bara om vissa kittlar, konstigt nog.
Rädd för insekter? Näe.. Alltid jag som får döda alla!
Anser du att du är stark? Pfff...
Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick julklappar?? =)
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov?
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Skrev min hemtenta
Det sista du sa högt? Jag sover.... När telefonen ringde!
Vad har du druckit idag? Vatten o kaffe.
Vad var det senaste du åt? Ägg, mackor, en lussekatt och massa pistagenötter.
Vad var det senaste du köpte? En söt top till mig själv?
Vad är det för färg på din ytterdörr? Grön tror jag.
Vad är det för väder hos dig just nu? Mulet, men bakom molnen är det sol!
Godaste glass-smaken? Vanlig vaniljglass, eller himmelsk röra.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Bee there done that!
Sover du tungt? Tillräckligt för att inte vakna när någon knackar på mitt fönster mitt i natten o vill komma in...hahaaha
Drömmer du mycket? Almost never!
Mardrömmar? Inte såna heller!
Vilket ämne är roligast i skolan? Bild? Spanska? Engelska?
Trivs du med ditt jobb? Ja, mina små söta snuttungar!
Favoritklädsel? Softa kläder!
Favoritlåt just nu? Apologize med Timbaland, eller Shane Ward - If thats ok with you.
Vad ser du om du tittar åt höger? Martina som myser i soffan med glass.
Vad ska du göra härnäst? Plugga?
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött, trött, trött.
Sommarplaner: Ehm, inte bestämt nyår än!
Hur många kuddar sover du med: Fyra.
Spelar du nåt instrument: Njae...
Vilka är viktigast för dig: Mina underbara vänner och familjen.
Snarkar du: Någon beskyllde mig för det för ett tag sen...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att vara osynlig.
Stökigt eller välstädat? Mittemellan. Mest åt stökigt, haha =P
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Not!
Gillar du att sjunga? Älskar det, men om ja är bra är en annan fråga.
Vad gör du om du får hicka? Tar en tesked socker och suger på skeden o sockret...
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar!
Vad blir ditt namn baklänges? Anna??? =)
Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus? När jag föddes, 5 dagar?
Platt eller lockigt hår? Lockigt! Lätt!
Vad gör du när det regnar? Beror på hur jag mår, dansar i regnet?
Har någon av dina drömmar gått i uppfyllelse? Oh yes!
Vem ringde du senast? Västtrafik hahaha..
Har du haft vattenkoppor? Har ett jäkla ärr på ögonbrynet o bröstet tack vare dem.
Har du testat karate?
Vatten eller mjölk? Vatten
Kan du gå ner i spagat? Jag kunde, men jag har stelnat.


Nej nu blir de plugg annars dödar dom mig! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback