avslutning och sjukligt osugen!

Avslutningsmoj här på lördag, yeeeey!
Fast jag är inte ett dugg sugen på det kan jag erkänna, helst vill jag bädda ner mig i min säng o sova fram till påsken eller ngt. Är inte det minsta minsta minsta sugen. Så sjukt trött o deppig o frusen att jag bara vill sova sova. Hur kul är den känslan egentligen? O så är det jul om 2 veckor, alla klapparna klara visserligen. Men blä, har ingen julkänsla alls. Vill ha en kram o en puss på pannan o att någon bäddar ner mig. och säg inte Tina för då skrattar jag åt din dumhet! =)

Men lite lussekatter hade vart gott, och glögg, och pepparkakor, o julskinka!
Älskling, lite jul vill jag ha faktiskt!
Kanske kommer på bättre humör då.
Och infärgningsfest nu på fredag!
Döden!

Must be the worst i've ever heard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback