Det äcklar mig!

Läste om en unge, stor som två, bokstavligt talat.. Det är ju galet att man kan tillåta sig själv att låta barnet bli såhär? Snälla.. Det är misshandel om något. Klart ungen kan sitta, han har ju sittstöd inbyggt i låren. Krypa är jag dock mer tveksam till om det är möjligt, det innebär ju en rörelse. Orkar barnet ens röra sig?

Jag blir äcklad ärligt talat.. Jag förstår inte heller föräldrarna som inte inser att ngt är fel. "Han omättliga aptit"?? No shit sherlock! Inte för att vara sån, men efter en halv pizza är jag proppmätt. En gravt överviktig människa kan äta ett par.. Det är logiskt, ju större matsäck, ju större människa. NO?

Inför föäldrakörkort!

Kommentarer
Postat av: blommaland

hans föräldrar är orsaken till att följande engelska uttryck myntades:

"stupid people shouldn't breed"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback