I'm leaving on a jetplane...

I got a plan... I am probably leaving this town. See you! Sitter på nätet o surfar runt efter lite sköna place att dra till o fann Australien. Ooops, aldrig aldrig vart lockad av att åka dit faktiskt. Men vafan, varför inte egentligen? Betala knappt 3000 o veta redan innan att man har jobb kan ju faktiskt vara rätt värt ändå. Orka åka runt halva jorden för att inte få något jobb alls och sedan sitta där nere o bli pankare o pankare. Inte så himla bra. Är så stööööört trött på skolan just nu. massa skit som hänt hela hösten och bara spätt på min ångest! Mums! Nu verkar det vara över. och nu har jag ju träffat lite folk som jag iofs inte vill åka ifrån heller. Men vafan. Lever jag mitt liv för andra eller för mig? Eller hur!

Så, för att överhuvudtaget få den här bollen i rullning, behöver jag ett jobb. Frågan är då om jag skall pausa i mars eller redan nu i januari? I mars är väl bättre? Då får jag lite tid o ladda med. Men jobbet behövs redan nu. Rackarns!

Kommentarer
Postat av: Träsk

En jag känner i London har precis lämnat landet för Australien. Han bara packade ihop allt och flyttade. Orsaken? Han träffade en fin australiensisk jänta som var på besök i London. Man blir lite avis när han får både kärleken och 25 grader! Dygnet runt! :P

2007-12-16 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback