Thats life!

okej ärligt talat
jag tror att jag är lite störd faktiskt.
Kan man kolla om man har problem någonstans eller?
Har haft en helt klockren helg för övrigt..
Sittning på Göteborgs nation i borås... himla najs
Inte lika bra som våra sittningar...hehe
But maybe close enough..
=P

Sedan åkte jag o therese hem bakis som fan på tåget dan efter, knöööööfuullt kan jag tillägga att det var. O vi fortsatte på sittningsvisorna från kvällen innan. Inte lika uppskattat av alla? Vetekatten men vi stod brevid en gammal farfar, störtskön, o hans fru då såklart! Hon fnissa, han ville va med o sjunga. Men kunde inte alla sångerna, men han kunde n jäkla massa som var värre än våra..haha... Vi var ju ganska beskedliga faktiskt. jag som är så snäll!!! En sån riktigt underbar människa alltså! made my day! de skulle ut på operan o sociala. My fair lady om jag inte minns fel =) Najs najs.. Kvällen kom och grötsittning på hilbert var det.. Sugen? jag? not likely...  =) jag mysade med Josefin jag... Låg i varsin soffa o lyssna på musik o hade himla trevligt! Söt flicka det där! pussunge alltså... Alltså seriöst. Skvaller är skitbra! O kul... Lite ny information om de jag känner och ytterligare en dimension till deras personligheter kanske? =) i like!

Drömde för övrigt att en av mina aspar haft sex med en kille jag känner, FY FAN va irriterad jag blev alltså.. Lite intressant att jag blev just sur tycker jag. Avundsjuka är också ganska intressant faktiskt. Vad som betraktas som mitt, och när det blir mitt? mina vänner? vad går gränsen där? äger man sina vänner? har man några krav över huvudtaget? Vad är det för regler som gäller liksom? Om jag blir grinig för en sak, kan jag då förstå att andra blir det? eller har de andra regler för vad som gäller? hur vt man allas regler? Jobbigt att leva.
nu blev jag trött..
Lunch kanske? Vad tror du? Pasta kycklig o sötsur sås??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback