You talking to me?

Yey, va kul jag har fått en jäkla luffare som ringer. Fan va osweet! Påstår sig känna min bror? Ok, vem? Jag har många. Påstår att min bror är skyldig honom pengar? Ok, varför ta det med mig? Jag betalar inte hans skulder! Hur fan fick han mitt nummer är ju då frågan. Från mamma sa han. As if, Varför i hela fridens namn skulle mamma lämna mitt nummer till en kille hon inte känner till? Ehm what? Icke troligt gosse. Ring mig inte igen. Mitt nummer är till för dem som tycker om mig, inte dem som vill nå en av alla mina 40 bröder, sådeså!


I am the wilderness locked in a case
I am the growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
please don't hold me down
please don't hold me down

I am a rolling wave without the motion
A glass of water longing for the ocean
I am an asphalt-flower breaking free
but you keep stopping me
Release me
Release me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback