Dålig stil faktiskt!

Enough!
Jag är inte en docka!
En vän fick ett ryck och kom på;
"Jag är nog olyckligt kär i en tjej! Vad ska jag göra, jag har ju flickvän?!"
Fundera på om du vinner eller förlorar mest på att tala om det, tyckte jag.
"Hon har ingen aning, men jag älskar ju min tjej!"
"Du föresten, det är du!"

Ehm, okejj!?! Vad ska jag svara på ett sånt påstående då?
En blixt från en klar himmel, hela hjärnan går på högvarv.
Jag vill ju inte svara fel, men inte heller uppmuntra honom!
Han är ju för fan förlovad!
Vad gör man?
Jag vill ju inte uppmuntra honom att lämna henne,
men klart som fan att jag vill att han ska vara glad och lycklig.
Men jag är ju inte intresserad av honom.
En stund senare:
"Du föresten, jag kom på att jag nog älskar min tjej mest av allt iallafall, tur att jag sa det till dig, så jag fick det ur mig. Det har varit så jobbigt att bära på det här...!"

Ehm, okej?! IGEN!?
Vad svarar man på det då?
Varsågod att du fick lov att fucka up min hjärna.
Vilken tur att du mår bra nu, synd bara att du fick mig att må skit på köpet!
Hur kommer det sig att jag alltid träffar alla förvirrade människor?
Eller är det jag som gör er sådana?
Jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ligg med honom och bestäm sedan vad du vill? Är han kass i sängen så är det ju dumt att sabba för honom och hans tjej menar jag.

2007-02-24 @ 09:21:40
Postat av: Anna

Men jag vill inte, han är inte min typ. =) Men om jag hade legat med honom hade inte det pajjat mera? =)

Postat av: Lilla Spöket

Shit, vad förvirrande...jag skulle nog blivit arg och frågat om han inte kunde ha hållit käften - för min skull! Jävla egoist han är!

2007-02-24 @ 15:58:06
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se
Postat av: Anna

Eller hur, och när jag frågar varför han överhuvudtaget berättade svarar han; Men jag betraktar oss som vänner, ska inte vänner kunna berätta saker för varann? Eller vill du hellre att jag ljuger för dig?!

Vad svarar man på det då? *suck*

2007-02-24 @ 16:01:45
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: jenny

Haha! Jo klart man ska berätta saker för varann (som han sa).
Men han har lite dubbelmoral där, för är inte personen man ska berätta MEST för sin flick/pojkvän?

Han lät ju inte riktigt seriös typ. Bara som att han hoppade på en tanke å sen tar han tillbaka den helt plötsligt? Kändes inte så genomtänkt..
Knasig kille.
Det var varken schysst mot dej eller hans flickvän.

2007-02-25 @ 21:41:32
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se
Postat av: Anna

Ja nä, men jag kan ju ärligt säga att mina tankar om honom har sjunkt ganska så drastiskt tyvärr... Om han nu velat få det sagt, hade han ju kunnat skriva ett mail där han förklarar allt och bara skicka iväg det till ngn mailadress...

Jag är ganska less =(

2007-02-26 @ 12:39:59
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback