Det som börjar bra, slutar dåligt?

Alltså, det är kalasväder i den här staden...
Ibland blir man ju bara för lycklig!
Nu är det bara sista väggen kvar sedan ska vi tejpa lite i hörnen så att vi kan få snygga hörn där...
Oh my god!
Dagen börjar kalas! Fortsätter kalas! Slutar kalas?
En ond aning säger mig att det som börjar bra ofta slutar illa... Haha... Så jag vet inte.
Tänk om jag har rätt då?
Frågan jag ställer mig är dessutom vad jag skall pynta mig med i afton.
Det är ju sk sittning på gång.
Gympaskor är inte okejj, men jeans är okejj... Helst kavaj till, men ändå.
Frågan lyder ju då, ska jag köra på kjol? Jaaa... Det tycker jag!
Ska jag köra på tjusig kjol, eller plain kjol?
Det är nog där det luriga börjar!
Har dock en tanke på min gråa kjol, men lite krumelurer på och en liten top månne?
Gråsvart, kan det vara en hit? Eventuellt även min vita underkjol så man får lite fluff på grejerna =)

Anyhow, det är en fråga för klockan 1700, det är 3 timmar kvar... Nemas, sånt löser sig alltid efterhand.. Moahahaha!

Kramen

Vad gillar du min överdjävlighet när det gäller texten då???? Hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback