Galet!!

Helt galet.
Att ens försöka beskriva igår finns inte med på kartan kan jag lova.
Vi hade sittning på Studs!
Du kanske inser mitt dilemma?
Studs är bara kult.
Det finns ju knappt ens med på kartan att gå dit utan Sara.
Helt sjukt!
Fanny, gudphaddrarna, alla nollor o så jag det var vi som var vi!
Vi dansade och dansade och dansade..
Folk trippade av
Jag o nåra snubbar drog ner på stan
Sist av alla bör la tilläggas=)
Tappade bort hälften
Fann två nya bekanta
Tappade dem med
Hamnade på Hard Rock med Björn
Sedan var det väl godnatt ungefär
Hann med ett par omgångar buzz först
Jag vann!
Nu ska jag sätta mig och läsa
Är dock helt nollställd
Frågan är hur jag överlevt detta?!


Hej

Bilder;

gudphadderfotodags
katrin
gitarrdans





Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe, jo, studs va d ja. inte igar direkt...men galet roligt hade vi allt. minns allt fran en viss folkdraktskladd DJ, till flortande via modeshower a gaaaalet mkt dansande. kul. miss u honey - puss

2007-02-13 @ 01:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback