godnatt

Okej,det är bestämt!
Gretas är för läskigt för mig
Jaaa jag är en chicken!
Men killar som flirtar kan jag hantera.
Tjejer som beter sig som killar är obehagligt!

Var på Diamond o mötte opp me kusinen, himla najs.
Vi har ju sprungit förbi varann varje helg  de senaste året!
Sånt som händer...
Iallafalla, han den där i svart skjorta var rätt söt...
Hmmmm...
Anyhow....Alex mötte opp på Gretas,
himla tur iomed att de andra drog ganska snart.
Shit happens i guess.
Och Fannys killes kompis som vi mötte på Nef var där..
Tokigt "gay" han med... I should have guessed!
Skall nog sova nu
Har ju tillome fått lite mat i mig
Sprang tillome på han Teater-Peter på mackedonken.
brukar ju möta han lite här var....
så de kan gå...


tjing

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Håller med om attdet kan vara läskigt, men samtidigt jäkligt kul att kolla på! ...och se hur folk beter sig!

Postat av: Anna

Jo det är sant.. Att titta på, men inte att vara mitt i smeten. Iallafall inte när det är seriöst! =)

2007-02-11 @ 10:22:26
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback