Kort sammanfattning!

Mmmmm....
Kan ju säga sisomså att dagens startfält var ju int ens något alls att hänga i granen.
Lagom deppigt alltså,
Tyckte för övrigt att After Dark borde gått vidare, det var ju lite kärlek i den låten om inte annat.
Men men, tugga o svälj som min sk chef uttrycker sig. (btw, det är la ganska negativt sagt eller är det bara jag???? )
Anyhow, jag o José förfestade, tog oss nått glas vin o log så sött så.
Sedan kom resultaten o leendena blev la sådär äkta =)
Sen kom Tina o skrek o Ahmed hade hon med,
Han är ju sjuk....
Stackarn har en förkylning!!
Så han håller ju på att dö!
Om ni inte visste det, så är en fökylning för killar detsamma som en dödsdom.
Men men, han levde iallafalla när vi gick ut, Nu vetefan om han är  i livet eller ej.

Vi hamnade på Ferdinand efter mycket om o men.
Sara, det är inte lika illa som sist!!!! Tillomed ombyggt faktiskt.
Nu får man dansa i köket?!! Off alltså!
O jag o tina o josé tog oss ett par tequila, o nån cider o nåra öl...
Ganska soft du.
Men men, mötte opp med Per o Co, fast den enda vi mötte var Daniel.
Inte dalmasen, utan han den andre..
Vart de andra "vännerna" var är det ingen som vet.

Okej sammanfattat;
Ferdinand är same shit som det alltid vart, bytt DJ, vilket väl behövdes, bytt musikstil, vilket antagligen beror på DJ:n. Men annars är det as always. Ingen större hit, men det är ju folk där!
Allt  beror la på vad man vill ha I guess.
Sara, älskling.... Jag saknar Nivå! Du o Jag! Det är tamejfan en kombo som är oslagbar alltså!!!!
Kom hem kom hem kom hem... hur många gånger måste jag ropa?!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback