Mycket snack och lite verkstad

Var ute o bowla...
Fatta att jag vann eller!!
grym är jag va?!
Vi fick även skjuts in till stan sen,
Tina o Theo med killarna som "
flirta opp oss" på Strike
o vi andra med Sandra!
Sedan skulle vi hit o dit o överallt.
Men icke, Lela är inte gammal!
Så på Hardrock ville han se Theo o Lelas leg,
o de va för unga... ILLA!!
Så Theo blev svinsur!
O ville hem, men Tina drog in na på Bryggeriet...
Bläääk!
Jäkla håla!
Men vad ska man göra när knatten bara är 18??!
Träffade en snubbe som påstod sig ha haft koll på mig sen jag kom in,
och redogjorde i detaljt VAD jag gjorde sen jag kom in....
                 Ehm, oroväckande?!!!? JA!

Så ville han ge mig en drink?!
Ehm, BIG no no, hade inte tänkt inatt nej!
Anyhow..
Sprang på en rakad kille!
Sånna killar gillar jag =)
O han va himla trevlig, dock från nån håla på andra sidan Vättern!
Den enda från det håller jag orkar hålla reda på är Erik!

Känn dig speciell baby!

O dom skulle tydligen spela matcher mot GU!
Hoppas de får storspö..... Moahahahhahaha!
Nu tänkte jag ringa fan,
och eventuellt gå och sova =)

Godnatt kramis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback