Sjukt rolig video!

Frågan lyder hur man publicerar en sjukt rolig video så att den visas i detta fönstret?
Alltså så att videon är inklippt i bloggen??
Hmmm...
I'm learning, but slowly..

Hade för övrigt den värsta hemfärden på länge alltså, jag var helt tokigt slut.
Trött överallt, i armar, ben, huvud, jag höll på att dö tror jag.
Så skulle jag tillråga på allt handla först!
My god!!
Var inne på Bokia o köpte lite stuff och då höll hon på att blåsa mig på säkert 100 spänn.... *skrattar*
Men jag fick tillbaka dem i cash.. Vilket väl var tur kanske.. Nu kan jag ju köpa mig hmm 2 luncher på stan?
Sedan skulle ja handla mat... Och någon Farfar var ute o handlade med sin fru.
Men dom hade ingen aning om vad dom skulle ha, så dom tog samma saker som jag... Hmmm...
Men när jag tog ner en blåbärsyougurt, blev han gubben lite tveksam o undrade om den verkligen var god!
Han gillar ju faktiskt inte blåbär.. Men det gör ju å andra sidan jag så jag sa helt enkelt att jag ville ha den!
Efter nåt ögonblicks tvekan plockade han även ner en blåbär till sig o tyckte att han kunde lika gärna chansa!

Jadu, dessa söta små liv.. Någon dag kanske man vaknar opp som dem?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback