Vad skall jag fira aftonen med att göra?

Jag är sjukt sugen på att hitta på något.. Vad sägs om att bowla?
Hmmmm, fick en utmaning igår.
Kan ju säga att jag är frestad faktiskt!
Men man vet aldrig, det kanske blir så att man springer till Studentklubben,
och leker o skrattar en stund??
Eller kanske tar mig en tur ner på nåt kafé o sätter mig o tjötar med en goding?
Eller kanske sätter mig och läser en stund först o hittar på nåt bus sen?
Eller kanske lägger mig o sover en stund nu, för att sedan göra nått spännande?
Eller kanske bara helt o tokigt firar att nu har helgen börjat genom att.. Ja.. U tell me what to do?
Låt mig veta snälla, den veliga madamen har svårt att hjälpa sig själv.

Tjing bejjbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback