Back in Business

Hej hå, hej hå...
Tillbaka på jobbet igen då.
Ganska soft visserligen, har ju bara 11 barn, skulle egentligen vart 12 totalt, men 3 blev mysteriskt sjuka och dök ej opp, däremot kom 2 andra som var lediga, så det gick väl på ett ut kan jag tro. Hehe..
Fast min lilla älskling på jobbet är inte där...  Buhuu.. Den ungen skulle jag lätt kunna adoptera alltså.
Störtskön, skitelak och underbart goo.. Precis sån unge jag vill ha =)
Fick mig också en hel del presenter eller julklappar ska jag väl säga som jag inte hann få innan jul.
Lite julgodis, o nån blomma o lite annat smått o gott man kan pynta med hemma eller varför inte äta opp??
Smaskens! Precis såna paket jag älskar! Vi fick för övrigt en Paradis o After Eight på nyår med som tack för festen... Sjukt uppskattat! Blev väl lite "choklad-brottning", ehm, vad kallar man det? U know what I mean baby!
Anyhow, nu är det nog läge för lite mat för min mage knorrar lite... Får även se om X ringer mig ikväll, hade varit himla otippat, men väldigt uppskattat! Så kom igen! Våga! =)


Puss på novsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback