Dagens citat

Alo,
tänkte uppdatera lite om igår...
Så där står jag vid baren o hänger lite med mina vänner.
När en snubbe kommer fram;
"Hej, jag känner igen dig!"
"Jasså?
" Säger jag och tänker att det är ju äldsta knepet i boken!
Men vi snackar stund och sedan visar det sig att han heter Johan Melin!
Från Gråbo!
Har en bror som heter Karl Melin!
Som min syster dejtade när hon gick i 3:an eller så...
Hur stor är chansen!?

Tidigare igår så hade vi haft möte med vår VFU-grupp.
Snackat lite lätt om vart man var uppväxt o så, och var man bor nu.
När jag presenterat mig själv o sagt att jag va uppväxt i Lerums kommun,
kikar en av tjejerna lite underligt på mig o frågade om jag gick på Dergården.
Och det gjorde jag ju, då berättar hon att hennes pojkvän gick där med!
Givetvis frågar jag vad han heter.... "Johan Gingfeldt!"
Och jag viker mig nästan, han har jag ju gått i stort sett hela grundskolan med i samma klass tillome!
Ibland är världen inte så stor..
Som om inte det var nog att hans flickvän går i min klass, har jag även sprungit på Johanna Johansson ett par gånger. Jag tror banne mig att vi får ihop till ett skolfoto snart! =)
En sådär 6-7 år senare.... Fast Boström är ju i Dalarna o härjar förståss...

Men ändå! =)  Kramen!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Johan Melin, han gick ju i min brorsas klass på Röselid...ja, Gråbo e väl ganska litet... =)
Förresten, angående Fysiken, det är ett kort för två och jag har ju redan ett kort så vi får väl dra med oss en tredje person. Fanny kanske? Jag tränar mest aerobics och funk men om du vill träna nåt annat så visst. Kolla in programmet på hemsidan, fysiken.nu
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback