En dröm

Hade en ganska sjuk dröm i morse...
Kommer inte riktigt ihåg hela.
Men jag var i London med Micke o Magnus.. Eller hur! Otippad kombo?!
O där går vi o jag har brutit benet så Magnus typ bär mig, eller sådär håller mig uppe med sin arm.
Anledningen till att vi är ute o spatserar är att Elin kört iväg med en
blå Golf och henne ska vi leta efter..
Tur som vi har så har hon kört på de vägar där det är grus fortfarande. Yes, visste du inte det, det finns grusvägar i centrala London. Så kommer vi fram till ett stort lagerhus, där dörrarna står på vid gavel.. Och dit har hon tydligen kört den lilla... Så in traskar vi. Efter en lång vandring där inne i det gigantiska lagerhuset kommer vi fram till ett vägskäl, vilken väg ska vi ta? Så Micke kikar på gruset o bestämmer att vi går till höger för där kommer garanterat golfen igenom..
När vi kommit ut på andra sidan finner vi en jäkla asiatisk trädgård!
Massa såna där, vad heter dom som växer i vatten med stoooora blad?  Såna blommor i en stor sjö iallafall.. o nåt djur som påminner om små noshörningar utan horn fast med en knöl på nosen eller ryggen eller vad det var.. okapi? Och tro att vi traskar rakt in i en håla, där det bor en leopard eller?!
Hjälp, fruktansvärt läskig dröm.
Många sjuka djur dessutom med!
Illa illa illa...
Men jag överlevde!
Vet inte vad som hände med Micke o Magnus dock... och Elin, henne fann vi aldrig... =(
Hemskt!

Kommentarer
Postat av: Malin

YE :D Heather vann! :)

Postat av: elin

:( Jag som inte ens har körkort.... (om det nu var jag som var med det vill säga) :D

2007-01-17 @ 22:31:57
URL: http://elinqvale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback