Ett oväntat händelseförlopp

Haha,
Gårdagen var ju minst sagt intressant!!
Hade mig en toksoft dag, ute o promenixa lite o tog det allmänt slappt, min lediga fredag jöööh!
Fick sedan igång mitt
"The Movies" så ja satt o spelade en stund, himla skojj faktiskt, fast filmerna blev la sådär.. En stjärna eller 2 max. Men de blir la bättre vad det lider.
Begav mig till Guldheden framåt kvällen efter ett tokigt stressigt schema för att hinna i tid, för att på förfesten finna att det var jag o 2 till... Haha, intressant!
Men det var himla skojj ändå, lite dans, lite strippning, lite besök, o väldigt mycket dricka för min del.... Hahaha... Illa alltså! Sån jäkla fjortis jag är! Det är ju tragiskt faktiskt. Jag får skärpa mig, såhär kan jag ju inte hålla på! Men det var en erfarenhet =)
Tina blev la lagom förvånad när jag dök opp med 2 killar i släptåg! Haha.... That´s life.

Nu har jag o Tina tillbringat dagen med att titta på Hells Kitchen, sjukt roligt faktiskt. Hoppas att Virginia vinner, hon är ju skönast!
Det var ju sagt kalas hos morbrorn idag, men han är dålig på att höra av sig. Vi får se vad som händer på det planet.... Har ju även ett intressant samtal med en filur som säger att han är helt öppen för förslag o går med på allt idag. Hmm läge att vara bitch o unyttja stackarn? =P   YES it is!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Malin

Angående Hells Kitchen så hoppas jag att Heather vinner. Hon har skills :D man blir verkligen fast för det programmet efter typ ett avsnitt. ^^.

Postat av: Anna

men jag tycker hon verkar så evil den lilla heather!

2007-01-13 @ 19:45:06
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: C

Anna, du hade säkert utan tvekan sopat banan med hela gänget med din tillsynes överlägsna kulinariska broccolisoppa, word!! Du kan räkna med att jags er fram emot att bli bjuden på en soppkväll framöver :)

2007-01-14 @ 10:37:23
Postat av: Lilla Spöket

Man behöver en fjortisfylla lite då och då, för att verkligen känna att man lever!! ;=)

2007-01-14 @ 22:44:18
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback