Förlorad i Göteborgs södra delar

Okej,
jobba o vara seiös nu på dagen.
Läsa en stund på eftermiddagen.
Övningssittning ikväll.
Kan bli en hit?!
Imorgon har jag "ledigt" fram till kl 13.30.
Då skall jag o andra sidan vara ute i Frölunda -the Ghetto.
Jag vet inte, antagligen inte i Frölunda eftersom jag ska ta 11:an.
Same, same but different.
Jag kan ingenting om den halvan om stan.
Jo, jag vet vart Adam bodde, både hans bror o hans bror.
Men det är la det.
Har ju aldrig umgåtts med någon från den sidan av stan.
Eftersom alla mina vänner bodde på den här sidan av stan,
eller max vid Guldheden.
Längre bort än så känner jag tyvärr inte till stället.
Så givetvis var det självklart att jag skall få en VFU-plats i okänt land!

Nej jag är inte alls bitter... Jag är inte alls tjurig..
Jag är fruktansvärt less bara.

"Tråkiga saker händer, och det finns ingenting du kan göra åt det!
Hakuna Matata..


Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback