Intressant?

Är jag singel?
Kanske man kan kalla det..
Hur gammal är jag?
22 år... Men känner mig äldre?
Ögonfärg?
GrönBlåGrå
Skostorlek?
36-37
Längd?
165 cm
Ärligt, vad tycker jag är bäst med mig själv?
Att jag är ganska social, glad och lite knasig.
Vad får jag oftast komplemanger för?
Mitt hår.. Ehm.. Tack? =)
Min sämsta egenskap?
Jag är en envis jävel, som alltid vill ha fram min egen vilja
Tycker jag själv att jag ser bra ut?
 Ja, det gör jag väl, ungefär som alla andra..
Hårfärg?
 Mörkbrunt som går mot rött..
Hur bor jag?
I en störtfin lägenhet med Systra mi..
Vad dricker jag helst?
Vatten, men går man ut blir det nog en vodka rebull eller en öl.. Spännande va?
Bästa alkoholbaserade drinken?
Bejjbi du vet redan svaret!
Bästa månaden på året?
Varje månad där man kan gå o bada vid havet!
Bästa dagen i veckan?
Fredag, för då är det helg! Och om det var för tråkigt så tar jag Onsdag, för då är det snart helg  =)
Favoritplagg?
Mina Lee-jeans som jag köpte likadana som Elin för många år sen.. Just det paret pajjade rätt rejält, sönderslitna, men mitt nya par är nästan bättre!
Berättar jag allt för mina föräldrar?
Jag berättar inte allt för någon!
Flirtar jag ofta?
Hehe, dom säger det... Märker det inte själv dock.. Illa!
Är jag slampig av dig?
Dom säger det... Haha, nej det gör dom inte, det är jag inte! =)
Är jag elak?
Det är jag nog, men lite snäll ibland.
Tycker jag om någon?
Lätt jag är ju fisk för sjutton, jag är lite småkär hela tiden!!!!
Skulle jag kunna berätta det?
Men jag som är så blyyyyg, inte törs jag det heller!
Kan jag hålla en hemlighet?
Ja
Tycker jag om Britney Spears?
Naaa, inte överdrivet mycket!
Har jag varit kär i en kusin nån gång?
Säkert, fast inte någon av mina egna.
Har jag varit på en herrtoalett?
Kortare kö ju!
Har jag någonsin gjort någon illa?
Ja, det har jag =(
Har någon någonsin gjort mig illa?
Alla har vi väl blivit sårade av någon?
Svär jag ofta?
Ja fast ganska skumma svordomar tror jag..
Får jag som du vill?
För det mesta!
Prövar jag nya saker?
Om det är något som intresserar mig så..
Har jag fuskat på ett prov?
Har jag säkert.
Vad har jag på mig?
Min gosiga morgonrock o pyjamas o raggsockor =)
Vilken färg har mina byxor?
Vita
Vad lyssnar jag på just nu?
Tv:n. Victoria Silverstedt hos "Ett Herrans Liv"
Hur mår jag?
Jag mår skitbra rent ut sagt!
Vad tänker jag på just nu?
Att jag vill gå o lägga mig o kika på en film i min säng....
Hur många läppglans har jag?
Ett par stycken.. 5 kanske?
Vad använder jag för parfym?
Cacharel - Amor Amor
Vilken film såg jag senast på bio?
Marie Antoinette med Josefin! Grymt bra film faktiskt!
Vilken film vill jag se helst just nu?
Jadu, bra fråga. Happy Feet fast den såg jag ju igår!
Vad drömde jag senast?
Haha, den står uppskriven här.. Vad var det nu då? Har glömt
Vem pratade jag senast i telefon med?
Teo, Tinas bästis!
Vad handlade samtalet om?
Hon undrade vart Tina var, och det gjorde jag med... Hon försvann i lägenheten någonstans!!!
Är jag blyg?
Jag tycker själv att jag är sjukt blyg, vad andra säger så verkar dom inte hålla med.
Sommar eller vinter?
Sommar.
Choklad eller vanilj?
Vaniljglass, men Choklad som "godis"
Långa eller korta killar?
Långa.
Blonda eller brunetter?
Brunetter
Ska dom ha långt eller kort hår?
Inte rakat men gärna så man kan hålla i det.. Haha.. Fast rakat är ju sjukt snygg om dom passar i det med..
Mest irriterande med killar?

Att dom är så fruktansvärt konstiga!
Är humor viktigt?
Det är nog det viktigaste till och med... Att man har samma humor!
Bad boy eller good guy?
En snäll lite busig grabb, lätt!
Fasta relationer eller one night stands?
Fasta relationer... fast one nights kan nog vara kul dom med.
Min första kärlek?
Alexander Hermansson... Haha.. Låg-Mellanstadiet nån gång
Min senaste kärlek?
Micke?
Vill jag gifta mig?
Ja
Hur många barn ska jag ha?
Ett par stycken..
Vad ska dom heta?
Bianca, ehm, Sasha sen får la snubben min bestämma något =)
Vart ska vi bo?
Göteborg, och ha ett extra hus i något varmt o soligt land.


Kommentarer
Postat av: C

Anna du vet väl att du troligtvis kvalar in i sällskapet "världens seriösaste bloggare" och att du mycket väl kan va den roligaste och intressantaste personen jag träffat, i alla fall med tanke på ditt blogginnehåll....:) (nu va det ju iof ett tag sen vi sågs). Kan omöjligt låta bli att brista ut i ett leende och lite förundrat fundera på var du egentligen får allt ifrån....

2007-01-10 @ 19:36:19
Postat av: Anna

Hehe, lätt att jag är! Det är bara inte alla som inser att jag är seriös.. Låt oss i ärlighetens namn bara erkänna att du är ensam om det =) oooh, illa... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback