Oooh, Mina älskade Madamer! Kan det bli bättre?

Aloo,
Tjejafton.
Låter som en hit va?
I can tell u that it is!
Kommer nog bli himla soft.
Börjar la på Babar eller ngt liknande och bara tjötar o chillar o tar det djävulskt passivt.
Kanske blir det ett tema? Var uppe på tal ser du.
Jag har ett par goa på lager.. Moahhaha
Åh my god,
Har för övrigt ångest för en sak jag sa till en person förut.
Varför säger jag alltid dumma saker till fel personer???
Haha, jag är så fruktansvärt korkad ibland!
Hmm, läge o skylla sig själv kanske?

Anyhow, var o tog mig en kopp kaffe med en typ förut.
Ganska trevligt, inte sett han på säkert.. 2 år?
Längesen i vilket fall.
Alltid trevligt o ta opp gamla kontakter sådär.
Fast det bör erkännas, VISSA kontaker bör aldrig tas.
Såna där man aldrig kan säga emot.
SÅDANA kontakter bör undvikas helt och hållet annars sker på ett o två misstag.
Jag har lärt mig att, under the influence of Sara, min älskade Par i Dam, så sker det fler misstag än annars!
Hehe, brorsan hade kanske rätt att du inte är bra för mig? MEN vad ska jag göra när vi har så SJUKT skojj ihop bejjbi? Går ju inte o säga nej tack till det! =)
U and Me forever sötis! Det är nog faktiskt vi som Göteborg till Göteborg. Undra just varför alla som kommer hit älskar stan... Moahhahha... Eller är det så konstigt egentligen? =)

Anyhow, med mina damer i sällskapet, så kan det ju inte gå fel! Får se om Croupiern jobbar??
Måste ju skaffa oss en bartender Erika, det går ju inte annars? en Croupier fine, men jag spelar ju inte... En bartender är det ultimata...*spanar* Någon som har ett kalastips??

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback