Pubrunda?!

Frågan lyder hur ska jag orka opp till kl 9 o föreläsning imon?!!
Shit alltså!
Men de roliga va att efter "pubrundan" i afton så mötte ja Daniel på vägen hem... Lagom otippat..
Hade vart o "fikat", Mmmmmm, det har man ju hört förr =)
Men det var nog mysigt för han såg ganska glad ut, hehe...

Anyhow... Fel av mig, verkstaden var imorgon!!! INTE idag, som om det är viktigt?!
Fast vi får allt se om det blir ngn pulkaåkning o grillning på lörda..
Erik ska du med? =)

Nu är det natti natti!!
Puss på dajje

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Klart du orkar upp!!
...frågan är kanske mer om man orkar hålla sig vaken hela föreläsningen...? ;=)

Postat av: Anna

Hehe, jag bad faktiskt en kompis telefonterrorisera mig nu på morgonen! Ifall jag skulle få för mig att ignorera alarmet, eller trycka på snooze ett par timmar eller så =)
Sjukt jobbigt, men effektivt!

Nu är det alltså verkstad till kl 16.00 som gäller....*suck*

2007-01-25 @ 07:59:01
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Eric

pulkaåkning säger du låter intresant men jobbar först på dan så de går inte.. *suck*

Men kommer ner o gör stan på kvällen. har du tid så vore de kul kul o träffas.. kanske bli lite lurig på nån tequila vem vet.


Kramis

2007-01-25 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback