Reflektion

Läste mitt eminenta inlägg från i natt.
Rent spontat så håller jag ju med, det var så det var..
Sprang på min modeguru bland annat, som jag trodde var (mal)placerad i Oslo.
Men tydligen så vankas en tripp ner till Milano idag,
jag kanske följer med som assistent.. Det behövs tydligen en sådan!
Kan vara en intressant upplevelse, Don't you think?
För att sammanfatta det, dem jag kände igen på stället då;
Syrén, Madde Drott, han som bodde granne med henne vad han nu heter, Pätsi, Niklas Björn, Jon Ricklund, Pierre, Åberg, Bohman... Haha, han "vit.-Rickard" som dyker upp överallt... Min syster givetvis, Thomas 1.60, Erik och Jag..
Let's sum it up..:
  • 3 tjejer inklusive mig själv, och resten killar? Och folk undrar varför det alltid är fler killar än tjejer på alla fester?!
Nej Tina sitter i soffan o klagar... Kanske är dags för en movie, lite chips o dip o slappa fram till 3, så får ja ta o sätta mig oläsa de sista 40 sidorna i boken nu då... okajj?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback