Dödenfest o lite annan skit!

Okej..
hade världens värsta natt igår.
Jag har pratat med några, ni vet!
Ni andra... Ni vet inte riktigt lika mycket.
Dagen började som sig bör efter en fest, lite trött o seg i huvet och aningens sugen på nåt flottigt..
Hmmm.... Fortsatte i ett lugnt tempo..o mina söta damer Ulla o Jose dök opp runt 7 o vi gjorde ett soundtrack o softa lite o kolla på film tills Ulla däcka o bestämde sig för att dra hem.... Ja o Jose satt kvar o sedan drog även hon hem..
Det var väl då helvetet bröt löst!


För att övergå till ett trevligare ämne så var fredagen sjukt mycket roligare!
Jag o Josefin skulle gå på en maskerad med Tema : Döden!
Jag var en söt liten änka.. sörjande eller ej? ja svår fråga.. faktiskt
Josefin var en dödsängel.. wiu.... Sedan för att fullborda åtminståne min outfit.. okej svarta kläder o lite tårar på kinden är ju itne såååå uppebart att jag är sörjande direkt.. men men.. så anyhow... så eldade vi opp lite papper o blandade med sand i en glasburk.. YES min havregrynsburk! och satte på en lapp;
"Adolf von Güntmeizter
född: 1912-04-14
död: 2007-07-19
Vid upphittande kontakta
Anna... o mitt telefonnr!"
Sjukt roligt!
Festen var en hit..
Det var precis hur jäkla kul som helst!
Jag tror jag ska ge er en länk.... wait

http://www.facebook.com/album.php?aid=39053&l=f1dc9&id=577105293
och
http://www.facebook.com/album.php?aid=39047&l=42445&id=577105293

Där hittar ni en himla massa bilder o sånt därnt som kanske är roligare för dom som var med än er som inte var det..
Anyhow..
Skaffa facebook, o lägg till mig där.. sjukt roligt place i tell you=)


Nej, jag ska berätta en hemlis.
Jag och min syster har rymt!
Vi befinner oss på okänd plats, så letar ni efter mig hemma kan ni ju lycka till med det för vi är inte kvar av olika anledningar! Tragiskt men sant!
Nu ska jag skära grönsaker..
Och OM du kan lista ut vart jag är med hjälp av den ledtråden så får du en puss!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback