En tanke

Ibland tänker jag..
Tro't eller ej, men det händer faktiskt.
Och då händer det att jag tänker sisomså.
Alla dessa människor man möter, utan att ha planerat det, och ändå klickar med på något vis. Så att man efter ett par minuter känner; Den här människan har jag kännt i hela mitt liv!
Är sådana personer bättre eller sämre att hålla kvar i sitt liv?
Jag menar, alla man träffar som bara är som vem som helst, ett anonymt ansikte som yttrade ett par meningar och förgyllde en stund, man kanske minns dem men de är inte så mycket mer än så.
Eller dem som absolut inte har någonting att komma med alls, men däremot ett ansikte så vackert att det inte går att bli mer perfekt! Är det den personen jag verkligen borde hålla kvar?
Jag vet att utseendet inte är allt.
Det är verkligen inte allt.
Men jag skulle aldrig kunna dejta en person som jag inte är attraherad av.
Vilket då blir utseendet.
Call me superficial if you feel that that's the way I am.. Men det står jag för att jag tycker. Sedan om min drömprins kanske inte är en drömprins i hela världens ögon är väl en annan femma. What's perfect for me doen't have to be for you. Huvudsaken i den diskussen är nog faktiskt att jag är lycklig med trollet =)
Sedan har vi ju denna lilla person jag egentligen grundar hela inlägget på.

Du gör mig underbart glad!
Fruktansvärt arg!
Irriterad som aldrig förr!
Helt stum av förundran!
Galen av längtan!
Du berör mig helt enkelt.
Du får mig att känna.
Men är det bra?!

Jag vet faktiskt inte varför, om jag skall vara helt ärlig. Jag har tagit bort ditt nummer otaliga gånger. Men varje gång gör du någonting som får mig att ändra mig. Det är ju uppenbarligen ett effektivt sätt att få dig att ringa mig, för det gör du. Efter ett par minuter. Varje gång. Jag vet mycket väl varför jag tar bort det. Och likväl varför jag lägger in det i mobilen igen. But I do not know if my reason is enough. Jag bad dig om en tjänst, men du gjorde det inte. Eller gjorde du? Jag märkte inte. Förlåt? Jag säger aldrig förlåt, för jag anser inte mig ha fel. Krångliga lilla liv! Är du här för att stanna, eller för att gå? Är du här för att gå, gå då! Gå nu! Lämna mig och titta aldrig på mig igen med dina ögon! Ring mig aldrig och tala inte till mig med din röst! Men är du här för att stanna... Then let me know what to say to you. Cuz right now. I'm lost in my own thoughts!

Jag älskar överaskningar! Men då får de vara av den roliga sorten!



En sjukt bra låt att underhålla dig med under tiden...=)
Be back in an hour, then i oughta be done!

/>jag är inte klar föresten!

Kommentarer
Postat av: direktör hansen 4 personer

kanot men den är lite felgängad så nu behöver jag saxen!!!!

2007-07-14 @ 15:50:54
Postat av: Anna!

Fan fan fan!

Postat av: Anna!

Blanda inte in MIG i vårt förhållande!

2007-07-14 @ 16:30:25
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback