Min fruktansvärda duschupplevelse!

Hade en fruktansvärt traumatisk upplevelse i duschen nyss!
Jag stod där alldeles löddrig o sköljde ur håret... När jag får ett föremål i min hand..
Det är litet, grått och rosa, och alldeles "gewey"..
"Fan är det en bit av hjärnan?!!"
Hinner jag tänka innan jag fattar vad det är...
Hur dum får man lov o bli då?? =P
Snacka om att man blir tokmobbad efter detta.
Men jag tyckte det var för bra för att avstå från att berätta...

Det var en bit ludd, typ, sådant som sitter på stickade tröjor som är lite för gamla...
Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Agge

hahahah, stackare =P

Postat av: Anna!

Men eller hur!!??!! Helt galet, jag höll faktiskt på att bli riktigt rädd innan jag förstod=)

2007-07-11 @ 18:43:40
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback