Onsdag till Måndag..


Okej, igår så var det ungefär såhär...
Planen höll fram till middagen, då stannade nämligen Emil kvar..
Och Jasmine den söta dök opp hon med..
Så vi satt o softa o käka middag.. Sedan blev klockan massor och jag o josefin skulle gå o träna.. Bränna bort de där döfläsket du vet=) Jaja... Kan va gött o slippa..haha!! Anyhow, vi drog in till stan ja o Emil, han skulle ju hem, sen drog ja o joselafin till Fysiken o promenixa o cykla en sväng.. Ganska najs.. Fick ett sms om ja skulle med ut o spela biljard. Men nopes! Flickorna var helt slut! Helt galet. Anna åkte hem o somnade i soffan!
Fick sedan ett samtal runt ja kvart över 11- halv 12, om jag skulle med ut på en öl...;
"Vi är vid studiegången o lämnar en kompis, vi kan vara hos dig om 5 minuter....!"
Svårövertalad som jag är så var jag på väg ut genom dörren ett par minuter senare.... Damnit!!
Väl inne i bilen "vann jag en öl"! Sweet! Jag frågade vart vi var på väg...
"Vi ska till Lund!"
"Whaat!!??!! Lund??!"
Ja nu var det ju inte staden som tur var utan killen.. Han bor ovanför Artisten.. Phew! Så vi droppa bilen där o knallade ner till Bishop Arms.
Just det, det var jag, Patrik-den ledsne, Emil och Lund =P
Satt där ett tag o softa.. De stängde väl 2 tror jag.. Ja detta var i onsdags alltså!
Lite dålig på att uppdatera känner jag, men men det är min blogg =)
Iomed att de inte gick några vagnar hem.. Så sov vi över hos Lund allihopa. Och typiskt!
Ge korta änden av soffan till tjejen! Do it! Hmpf!! =P Fast den va rätt lagom ändå =)

Sedan att killarna snarkade som troll är ju en annan femma så jag sov la inte så gött! Men på morran så hade Patrik mage att säga att det var jag som snarkade?! Que´pasa? Det tror jag väl inte va? Eller gör jag det?
I don't know! Brukar sova så dags... Hohoho...
Japps, så var det dags att flytta bilden/äta frukost så kvart över 12 trilla vi ner till bilen. För att jag i trapphuset skulle springa på Eleonore från p6 som var på väg ut genom sin ytterdörr?? Hallå slump!
Hon hade flyttat in med Maxim en månad tidigare o va asså nu "svale-mate" med Lund... Sweet =P
Hmmm, jaja så kan det gå, sa adjö till pojkarna o tog mig en promenix till centralen där jag skulle möta Loppan!
Vi tog oss sedan en promenix förbi Fröken Olssons där vi tänkte fika lite, men det var görfullt med pack så vi gick vidare förbi de nybyggda hotellet o kika in där.. Sedan tänkte vi gå in på Peterséns men de hade tydligen bytt ägare/namn/whatever, så vi struntade i det med o drog till vanilj, där luncha vi lite o softa o tjöta o hade trevligt.. Innan vi upptcäkte att vi suttit där i 3 timmar, då drog vi vidare till java o tog en cola.. tjöta lite till..För att dra tillbaka till kungsgatan igen o kolla in den där nya inredningsbutiken vid fysiken.. Micket bra micket bra! Där skulle ajg kunna bo, hittade en soffa o slog oss ner där en stund o tjöta o softa.. Himla mys! Den vill jag ha! Satt la där en timme eller ngt.. innan vi drog tillbaka mot bussarna =P Himla off!


karta

Kom hem vid 19 ungefär.. Och skulle ju gått på dejt sedan vid 8, men icke.. Anna blev trött o livrädd så hon bangade! Ringde en halvtimme innan o ställde in... Haha, så jäkla evil! Men jag kunde inte.-.. Inte då inte han inte där... Creepy.. Så jag vet inte vad jag gjorde istället.. somnade tror jag.. hade ändå vart på promenad hela dan! Damnit!

Mmm O i fredags, så var det ju dags att färga overallerna trodde jag.. Men så blev det ju inte! För de va inte klara än! What a surprice! Eller inte!? Hmm... Men anyhow, vi hade förfest hemma hos Malin ändå.. jag tog med Elin o Josefin, o John hade med sig lite polare från Kalmar..så det var vi, Malin, Sara, Öl-Calle o Cajsa! Himla sweet crew faktiskt =)
Drog vidare ut på stan sen... Valand om jag inte missminner mig.. Hade riktigt roligt faktiskt.. Sprang på Skelettet och Likmasken, de som va syskon alltså.. o Jonas körde årets dans-battle med Malin, det rann om henne efter det! Sedan ringde Axel, eller om det var jag, eller om det var ett sms, eller om det var ngt annat =) Anyhow summan av kardemumman var att jag talade i telefon med Axel o bestämde mig för att dra för jag hörde inte vad han sa annars! =)
SÅ jag traskade bort till vasaplatsen för o ta vagnen när han säger att hans telefon dör nu o han ringer om en kvart när han är hemma! Sweet, funkar för min del! Då kommer jag på att jag inte sagt hejdå till Ngn annan än Malin, fan va otrevlig jag är! Så jag slänger iväg ett sms. Då påstår JOhn att för att jag gick så är jag skyldig han 20 öl istället för de 2 han är skyldig mig?!! haha... Ajja, försöka duger pojjk!!! =P Close but not close enough..
Satt o tjöta med Axel säkert 2 timmar den natten. Så jäkla roligt att pratas igen. Vi möttes ju någon gång innan gymnasiet. Jag tror det var 2000, precis efter nian.. Träffades lite den sommaren o sommaren efter tror jag, när jag åkte med upp till Grebbestad..Anyhow, skulle möta han sommarn därpå på gbgkalaset! Men så blev min mobil stulen samma dag! Damnit! jag tror det var så vi tappa bort varann. Men så kommer Facebook som en räddande ängel och vi finner varann igen! Lite roligt! Facebook är bra skit!! =)

Lördan var man ju sådär lagom sugen på fest alltså. Men det var ju Räkans inflyttningsfest, så lite tvungen var jag ju att gå ändå. Plus att jag hade faktiskt lovat! Så det var bara att ladda =) Kom dit efter en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel evighet, att du ska välja att bo ute på en jäkla ö då?! Himla typiskt! Anyhow, Han träffade sin tjej i oktboer (reserverar mig för fel i månader här!), i början av året flyttade han in, i samma veva blev hon med barn, det föds nu i september... Så flickan var lite rund om magen, helt utan att överdriva =) Men de va himla söta ihop!! Så kul o träffa gänget igen...Blev ju så att "fastlandsfolket" satt vid ett bord och tjötade, och ö-folket vid det andra... Men sedan så kom alla till vårt bord... Och utan att ljuga så kändes det som att allt ö-folk hade vart tillsammans med varandra sen de var 12 år ungefär och var skapligt trötta på varann.. För alla par, eller många par började flirta med oss från fastlandet.. Lite creepy!
Speciellt Matte råkade ju ut för detta.. Först var det tjejen som var på honom... Sedan kom hennes sambo och började flirta med matte också! och det var inte lika okejj om vi säger så...haha... Inte ofta han ser rädd ut! Men det var inte kärlek i hans ögon där!! Puppy.. Nej men det var himla najs... Vi drog väl hem mot stan igen runt 1 tror jag.. Och då kom vi dit runt 6-snåret.. Så det var rätt lagom.. Fick ett sms från John o dom så jag sprang till dom på stan de var på sticky.. VÄRLDENS BÄSTA KLUBB!!!! Not! Anyhoiw hade riktigt najs, o sprang på Jenny o bjöd henne till festen på lördag med.. Kan bli en hit! Verkar vara en helt sjuk samlig av folk som dyker opp. Men det kan bli kul!
Sedan var det dags att gå.. Såg att en av de sista vagnarna gick snart.. så jag sprang ut... Vinkade till Hmmmm, den lilla söta flickvännen till john anyway, kommer inte ihåg vad hon heter! Men men... Sen däckade jag hur lätt som helst hemma... MUMS!

Söndag = Tvättdag!
Kul kul... Tog en promenad med josefin på kvällen sen, traskade bort till Härlanda Tjärn.. Där satt vi o kollade på en fågel som såg lite tilltufsad ut... och Josefin kläcker;
Vilken tjockis!
Precis när en lite större variant rullar förbi i joggingspåret! Snacka om timing!
Mmm, riktigt trött!

Måndagen var solig o fin så jag o tina drog till havet! Sug på den du!! =)
Wiu nu ska jag sola igen..
ciao

Kommentarer
Postat av: Träsk

sheeet, vilka vilda eskapader hörrö! Gillar skrivsättet by the way. :P ger mig små fnissningar.

2007-08-01 @ 01:11:54
Postat av: Anna!

=) Gött att man kan glädja nån genom att berätta vad jag gjort =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback